Welke vogel is dit
Gisteren ook mijn vraag gesteld over de zelfde vogel alleen heb ik nueen bettere foto.De vogel heeft de afmeting van een merel.
Gisteren ook mijn vraag gesteld over de zelfde vogel alleen heb ik nueen bettere foto.De vogel heeft de afmeting van een merel.
Op eerdere vraag maar nu met velen.
Ik zag wel 40 van deze vogels aan de IJssel in Deventer ter hoogte van het pontje.
Is het een trekvogel.
's-morgens zie ik in onze tuin een vogel welke ik niet kan herkennen en ook in het vogelboek niet vind.Hij komt eigenlijk iedere morgen in onze tuin en vangt insecten uit ons gazon, zodra hij me ziet vliegt hij weg en verbergt zich in onze conifeer.Helaas had ik mijn fototoestel niet op een statief...
vanmorgen om 11.30 uur genomen in een park in Apeldoorn-oost.welke vogel is dit ?
vanmorgen om 11.30 uur genomen in een park in Apeldoorn-oost.welke vogel is dit ?
Vandaag, Stellendam.Is dit Oeverloper? Zie niet echt een krul.
Welke strandloper zit boven het pleviertje, ikdacht een drieteen, zou dat kloppen? Op het wad.
Mijn app zegt de blauwe, ikzelf dacht de bruine, wie helpt?
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.