Welke vogel is dit?
Tijdens het fotograferen van een roodborsttapuit kwam er ook een voor mij onbekend vogeltje in beeld. Ik dacht zelf aan een krekelzanger, maar weet het niet zeker. Weten jullie welk vogeltje dit is?
Tijdens het fotograferen van een roodborsttapuit kwam er ook een voor mij onbekend vogeltje in beeld. Ik dacht zelf aan een krekelzanger, maar weet het niet zeker. Weten jullie welk vogeltje dit is?
Wat is dit voor een kever of ?
Dit insect landde op de muur van mijn balkon.Ik kon nog net een foto maken voor het wegvloog.Wie weet waarmee ik te maken had ?Zoeken bij kevers/torren heeft me niet de juiste afbeelding opgeleverd.
In Wessem zag ik op 22 mei dit diertje langs een stengel omhoog fladderen/kruipen om zich onder een lis te verstoppen. Ik heb werkelijk geen idee wat het is. Kan iemand helpen? Ik zet er nog een foto van het schild bij.
Sinds twee weken vinden we regelmatig, om de dag ongeveer, “resten” onder onze boom in de tuin...
Het zijn allemaal plukken losse haren, met wat ik niet anders dan vogelkak kan benoemen er op of aan vast geplakt.
Vandaag wel een hele grote pluk en eraan een zwart met witte “poep...
Welke muizensoort is dit/
Ik wil graag een korte video uploaden waar kan ik dat doen?
kleine wolfsmelk?
Ik was een Kievit aan het fotograferen, thuis zag ik pas dat in het hoekje van de foto ook een andere vogel zat, helaas niet erg scherp, maar ik kan deze vogel niet thuisbrengen. Heeft iemand een idee wat voor vogeltje het is?Alvast bedankt. Jolanda