Moerasplant vegetatief
Aan oevers en tussen riet van het Friese it Swim vond ik een Chrysonelidae keversoort die ik alleen op de bladeren van deze plant kon vinden. Weet iemand wat het is, vermoed zelf Rorippa amphibia maar twijfel erg!
Aan oevers en tussen riet van het Friese it Swim vond ik een Chrysonelidae keversoort die ik alleen op de bladeren van deze plant kon vinden. Weet iemand wat het is, vermoed zelf Rorippa amphibia maar twijfel erg!
Kan de verschillen tussen de twee niet goed thuisbrengen. Deze juffer hebben we bij de vijver gefotografeerd.
Welke Vogel heb ik hier gefotografeerd? Kom er niet uit als beginner....
Op 22-04-2020 waargenomen in Dordrecht. Ik kan hem niet terug vinden. Wat zou het kunnen zijn?Gr.Dirk
wat een mooie bloemetjes, maar niet die van de gewone, deze heeft puntige blaadjes.We zijn benieuwd welke het zou kunnen zijn. De 5 blaadjes zijn allemaal even groot.
Hoe heet de bijzondere bloeiwijze die bijv voorkomt bij paardenbloemen ?
Vriendelijke groeten Danny Wil hier veel bij leren en genieten thxs voor hier mogen te komen
Is dit een:WitgatjeOeverloperTemmincks strandloperof nog wat anders?????????
bovenste deel poten is geel, kent iemand dat? bij andere gele kwikken zie ik dat niet vreugderijkerwaard, zwolle 22-04-2020