welke bloeiende (berm)plant is dit
Deze plant bloeit nu volop langs een boeren weg in Noord Holland met diep blauwe bloemen. De vorm van de plant lijkt op smeerwortel. Maar de bloemen zijn totaal anders. Hoe heet het?
Deze plant bloeit nu volop langs een boeren weg in Noord Holland met diep blauwe bloemen. De vorm van de plant lijkt op smeerwortel. Maar de bloemen zijn totaal anders. Hoe heet het?
Weet iemand wat voor soort dit prachtige boompje is?
Dank!
Kippen leggen het gehele jaar door eieren. Dit in tegenstelling tot alle andere soorten vogels die alleen in het broedseizoen eieren leggen. Bij kippen blijven de eierstokken dus het gehele jaar door eieren ontwikkelen, terwijl dit bij de rest van de vogels niet het geval is. Hoe zit dat?
Deze bij met een beetje wit aan de zijkant kunnen we niet plaatsen
een volle plant met gelobde bladeren groeit spontaan in mijn tuin. Hij kreeg typische wollige , beetje schimmelachtige bolletjes en daaruit ontwikkelen zich nu boterbloemen. Is het een apart soort boterbloem?
Hoe heet deze bloem, heb gezocht bij witte wilde bloemen, vond geen match. Staat in het dokkumerbos temidden van heel veel wilde planten.
Wie weet wat voor gans ? dit is,deze heb ik zelf nog nooit gezien.
Op 12 april dacht ik een bever op de foto te hebben gezet in Den Bosch, natuurgebied Kanaalpark/de Brand. Alleen, bij het bekijken van de foto's ging ik twijfelen, de staart lijkt eerder van een rat dan van een bever. hij liet zich niet beter zien dus ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn....
Afgelopen 12 uur is het mij 5 x niet gelukt een foto van 1,5 MB te uploaden