Wat is dit
Is het een mot of vlieg
Het zit in huis is ongeveer een halve centimeter groot zwart
Is het een mot of vlieg
Het zit in huis is ongeveer een halve centimeter groot zwart
Aangetroffen op een (vervallen) berk op 12 februari 2020. Wat is de naam van deze zwam/schimmel?
Sinds een kleine week hebben wij water in ons souterrain staan vanwege de hoge grondwaterstand. Wij hebben daar stoeptegels liggen. Sinds vandaag zit het ineens vol met kleine beestjes die zich prima redden in dit water. Wat voor beestjes zijn het en kunnen ze kwaad?
Foto genomen op Aruba, lijkt op halsbandparkiet maar heeft afwijkende kleuren. Of zijn de kleuren van zoiets als albino of andere afwijkingen? Alvast bedankt voor reactie. Groet, TulpenHenk
Zie mijn vraag bij de foto eerder
Deze vogels kwamen tegen de schemering naar de palmbomen om te overnachten. Zongen mooi. Boulevard Spanje. Ik heb beide foto’s wat lichter gemaakt dan het origineel. Zelf denk ik aan een lijsterachtige.
Bij voorbaat bedankt voor de reacties.
Groet, Tulpenhenk
Vorige jaren kon ik bij mijn wekelijkse schoonmaakrondje vrijwel elke week wel ergens een spinnenweb met of zonder spin verwijderen. Het afgelopen jaar komt dat nauwelijks meer voor. Nu heb ik wel sinds eind 2018 voorzetramen op de 1e verdieping maar ik zie de spinnen nergens meer in huis. Wat moet ...
Ben benieuwd welk dier deze schade heeft veroorzaakt.
Het gaat om een kleine boom in een omsloten tuin binnen de bebouwde kom van Renkum/Heelsum. 500 m van de uiterwaarden van de Rijn
Vandaag op zandgrond dichtbij water. (Woensdrecht, bos/heide)Welk amfibie legt dit neer?