Welke paddenstoel is dit en kan het kwaad voor de sering?
Mijn zus heeft deze paddenstoelen op haar sering. Kan ze er nog wat aan doen of is de sering zodanig aangetast dat hij het niet meer overleeft?
Mijn zus heeft deze paddenstoelen op haar sering. Kan ze er nog wat aan doen of is de sering zodanig aangetast dat hij het niet meer overleeft?
Welke vogel is dit?Helaas slechte foto, zat erg ver wegvandaag net buiten Doetinchem.Stuk groter dan merel
Waargenomen op 10-06-2019 in onze tuin in Dordrecht.Welke bandzweefvlieg is dit. Bessenband-?, Zwarthaar-bandzweefvlieg?
Deze zweefvlieg zag ik op 10-06-2019 in onze tuin in Dordrecht.Lastig met die gele ruggen. Is dit soms een Gele kommazweefvlieg?
Veel zwammen op en in een ingestorte beuk. Op een breukvlak vond ik dit fenomeen. Het materiaal is hard en je pulkt het niet makkelijk uit. Wat is dit?
Mijn vraag is of het een raaf of een kraai. Zuidlaardermeer gebied.
Geert
Koekkoekbloem denk ik maar nu al in bloei, kant van een sloot rand van bosje hoogezand.
Geert.
Ik heb een vraag ingediend voor de naam van een paddenstoel maar de foto wordt niet geladen, zodat niemand kan zien over welke paddenstoel ik het heb. Nog maar een poging dus.... ....
Op de afgelopen warme donderdag heb ik deze vlieg gefotografeerd tegen de muur van een flat, in de stad Landgraaf, Zuid Limburg. Ik kom, niet uit de naam want dambordvlieg of grijze vleesvlieg is het toch niet? Ik had de macrolens niet bij me en heb helaas geen betere foto