velduil
velduil.heb er een tijd geleden een foto van geplaatst, er staan vèèl foto`s op van mij...hoe kan ik betreffende foto simpel terugvinden ?HarryH
velduil.heb er een tijd geleden een foto van geplaatst, er staan vèèl foto`s op van mij...hoe kan ik betreffende foto simpel terugvinden ?HarryH
net had ik al een vraag over deze veer gesteld. dit is de andere kant van de veer
deze veer lijkt op een houtduif, tortelduif of ekster kan iemand mij helpen? ik heb deze veer in een dorp gevonden.
heeft iemand enig idee welke vogel dit zou kunnen zijn; het lichte randje om zn oog maakt me aan het twijfelen...hij zat langs de slootkant langs een weiland in zevenbergen en is ca. 6-7 cm groot
Hallo kunnen jullie ook eens kijken of vragen of er naar de werking van de website kan worden gekeken nieuwe leden kunnen na acceptatie nog niet reageren of foto`s plaatsen.
Deze veer dwarrelde mijn tuin in Almere Haven in. Hij is in totaal 11 cm lang en 3,5 cm breed. Van welke vogel komt deze veer?
Zuidlaardermeer Oost vraag mij af gezien zwarte de poten wat voor plevier het is.
Geert
Bruin achting met korte snavel niet zo hoog op de pootjes . Iets groter dan het steenlopertje . Deze liep als enigste tussen de scholeksters op de Brouwersdam welke soort is het ?
Hallo,
Ik heb op mijn zolder een levende kever gevonden en vroeg me af welke dit is. Kan iemand mij helpen deze te identificeren?