bij/wesp/vlieg
Dit insect vloog (met veel soortgenoten) op het Landgoed Appel bij Nijkerk op 24.3.20. Kan iemand mij vertellen wat dit is?Alvast mijn hartelijke dank, Wilma
Dit insect vloog (met veel soortgenoten) op het Landgoed Appel bij Nijkerk op 24.3.20. Kan iemand mij vertellen wat dit is?Alvast mijn hartelijke dank, Wilma
Wie kan mij vertellen of dit een plant of paddenstoel in wording is? En zo ja, wat gaat het worden?Landgoed Appel bij Nijkerk 24.3.20Bij voorbaat mijn hartelijke dank, wilma
Wie kan mij vertellen of dit een plant of paddenstoel in wording is? En zo ja, wat gaat het worden?Landgoed Appel bij Nijkerk 24.3.20Bij voorbaat mijn hartelijke dank, wilma
Ik was vorige week in de Oostvaardersplassen en zag een aantal bomen met beschadigingen. Ik vraag me af hoe die beschadigingen ontstaan en welke boom dit is .
Gisteren in de bijkeuken aangetroffen, slecht 1 exemplaar, ongeveer 5 mm groot, licht van kleur, zeer bewegelijk. Doet mij denken aan een motmugje, gezien zijn antennes, maar klopt dit. Gr. Jan
Bosje hoogezand op een dode naaldboom 8 cm ongeveer en voelt kleverig aan weet niet wat het is
Ik zag deze spierwitte zwam groeien op een omgevallen beuk in het Groenendaalse bos in Heemstede.
Wie kan mij vertellen welke boomsoort dit is. Ze staan veelal in parken en het is een boom die niet hoog wordt en nu al (als een van de eerste boomsoorten) groen wordt. De stam kronkelt enorm en is erg ruw.
Wie kan mij vertellen welke boomsoort dit is. Ze staan veelal in parken en het is een boom die niet hoog wordt en nu al (als een van de eerste boomsoorten) groen wordt. De stam kronkelt enorm en is erg ruw.