account
Hoe kan mijn vrouw een account aanmaken de accounts zijn allemaal al bekend en ze wil graag ook mee doen.
Hoe kan mijn vrouw een account aanmaken de accounts zijn allemaal al bekend en ze wil graag ook mee doen.
Zijn dit eitjes, maar van wie dan? Op vogelkers31 jan Laren NH Westerheide.
In een oud bos, in de Zuid-Oosthoek van Friesland, met eiken en beuken vond ik deze knol. De knol heeft een heel lange wortel en een bos haarwortels. De lengte van de knol is plm. 5 cm. Waarschijnlijk is de knol door dassen naar boven gewroet aangezien er een bewoonde dassenburcht in de directe omge...
Wie kan mij vertellen welke bij/wesp dit is? Opname gemaakt in augustus op De Veluwe. Alvast mijn hartelijke dank.
Gisteren zag ik deze twee kleine “larven” van ongeveer 2 mm groot onder een afgevallen blaadje zitten ( in mijn tuin) . Er zat een dun vliesje overheen zoals te zien is op de foto...misschien weet iemand van het Forum wat dit kan zijn...vriendelijke groet, Henny
Mijn zus heeft deze paddenstoelen op haar sering. Kan ze er nog wat aan doen of is de sering zodanig aangetast dat hij het niet meer overleeft?
Welke vogel is dit?Helaas slechte foto, zat erg ver wegvandaag net buiten Doetinchem.Stuk groter dan merel
Waargenomen op 10-06-2019 in onze tuin in Dordrecht.Welke bandzweefvlieg is dit. Bessenband-?, Zwarthaar-bandzweefvlieg?
Deze zweefvlieg zag ik op 10-06-2019 in onze tuin in Dordrecht.Lastig met die gele ruggen. Is dit soms een Gele kommazweefvlieg?