Plant
Vandaag veel blad met klein bloemtje
Zuidlaardermeer gebied geen ereprijs denk ik wat denken jullie hoe deze soort heet.
Groet,
Geert.
Vandaag veel blad met klein bloemtje
Zuidlaardermeer gebied geen ereprijs denk ik wat denken jullie hoe deze soort heet.
Groet,
Geert.
ik heb gisteren de Koekkoek gehoord kan dit ??? Ik woon aan de rand van Axel Singel weg dicht bij bos en water
Afgelopen dagen op en bij de Nulandse heide een heleboel aardhommels gezien. Maar een heel groot deel daarvan is dood of lijkt stervende. Ik heb gegoogeld of dat normaal is maar ik kan het niet vinden. Is het normaal dat ze juist nu in het voorjaar sterven?
In de zon op het glas van mijn keukendeur trof ik deze bij aan. Ik dacht aan een metselbij maar twijfel erg. Gisteren gefotografeerd in Zuid Limburg.
ik vind de fotos die hier verschijnen altijd zo mooi ! Vooral omdat het vaak dieren zijn die ik ook in mijn tuin vind. Jammer genoeg kan ik niet zulke mooie fotos maken. Ik had gewoon eens willen vragen wat iedereen met al die fotos doet ? En wat is eigenlijk de bedoeling van deze vereniging ?...
Is het een mot of vlieg
Het zit in huis is ongeveer een halve centimeter groot zwart
Aangetroffen op een (vervallen) berk op 12 februari 2020. Wat is de naam van deze zwam/schimmel?
Sinds een kleine week hebben wij water in ons souterrain staan vanwege de hoge grondwaterstand. Wij hebben daar stoeptegels liggen. Sinds vandaag zit het ineens vol met kleine beestjes die zich prima redden in dit water. Wat voor beestjes zijn het en kunnen ze kwaad?
Foto genomen op Aruba, lijkt op halsbandparkiet maar heeft afwijkende kleuren. Of zijn de kleuren van zoiets als albino of andere afwijkingen? Alvast bedankt voor reactie. Groet, TulpenHenk