Tweede foto
Zie mijn vraag bij de foto eerder
Zie mijn vraag bij de foto eerder
Deze vogels kwamen tegen de schemering naar de palmbomen om te overnachten. Zongen mooi. Boulevard Spanje. Ik heb beide foto’s wat lichter gemaakt dan het origineel. Zelf denk ik aan een lijsterachtige.
Bij voorbaat bedankt voor de reacties.
Groet, Tulpenhenk
Vorige jaren kon ik bij mijn wekelijkse schoonmaakrondje vrijwel elke week wel ergens een spinnenweb met of zonder spin verwijderen. Het afgelopen jaar komt dat nauwelijks meer voor. Nu heb ik wel sinds eind 2018 voorzetramen op de 1e verdieping maar ik zie de spinnen nergens meer in huis. Wat moet ...
Ben benieuwd welk dier deze schade heeft veroorzaakt.
Het gaat om een kleine boom in een omsloten tuin binnen de bebouwde kom van Renkum/Heelsum. 500 m van de uiterwaarden van de Rijn
Vandaag op zandgrond dichtbij water. (Woensdrecht, bos/heide)Welk amfibie legt dit neer?
Deze plant vond ik in de bossen bij Castricum. Ik dacht aan smeerwortel maar de blaadjes zijn niet gevlekt en nogal rond.Komt dat misschien omdat het nog maar net bloeit. Er veel zaailingen rondom met vrij ronde blaadjes.
En ook van deze sierlijke vogel weet ik de naam niet - wie wel ?Bij voorbaat dank.vrgr Irma
Kan iemand mij zeggen wat de naam is van dit vogeltje ?Alvast dank.vrgr Irma
plukresten gevonden. haren van zoogdier.zijn dit buikharen van een egel?6 maart Bussum bosrand langs de heide