Welk insect is dit
Welk insect heb ik gekiekt in het gras?
Welk insect heb ik gekiekt in het gras?
Ben benieuwd wat voor een soort vogel dit is.
Harig rupsje van 1,5 tot 2 cm, zeer beweeglijk, met iets gelig, lijkt honing op het achter lijf. Kan geen gelijkend plaatje vinden op internet of onze boekjes.
De afgelopen 3 weken heb ik meerdere keren een onbekende vogel op mijn balkon gezien. Hij is zwart, heeft een vrij rechte snavel en een gele markering onder/naast zijn ogen. Onder zijn vleugels heeft hij een lichte kleur volgens mij. Zie de foto’s
De afgelopen 3 weken heb ik meerdere keren een onbekende vogel op mijn balkon gezien. Hij is zwart, heeft een vrij rechte snavel en een gele markering onder/naast zijn ogen. Onder zijn vleugels heeft hij een lichte kleur volgens mij. Zie de foto’s
Deze klokjes bloeien momenteel in de vijver. Is het wel een vijverplant en zo ja , welke dan?
Welke vogel is dit? Gezien in weiland in Opende, in het westerkwartier, provincie Groningen. Grootte van een kauw, maar dus licht gekleurd.
Hallo
Ik zou heel graag willen weten wat dit voor beestjes zijn..
Ik heb het hele internet al afgezocht. Het lijkt op een soort boktor ofzo??
Ze komen lijkt uit mijn raamLijsten.. alleen voorraam en zijraampje. Verders bij geen enkele raam.
Wie weet welke (ik neem aan) hagedis dit is? Ik woon in Den Haag en werd er in huis door verrast.