dennenbomen
waarom zie ik op het moment zo veel bruine en dode coniferen hier in Brabanten elders op de grens van Nederland & Belgie .Heeft dit te maken met de lage grondwater stand.
waarom zie ik op het moment zo veel bruine en dode coniferen hier in Brabanten elders op de grens van Nederland & Belgie .Heeft dit te maken met de lage grondwater stand.
Citaat uit Natuur in Beeld van vanmorgen: ". ... die leidt aan ... " Ik zou er liever " ... die LIJDT aan ... " hebben zien staan!
Dit insect zat vanmiddag hier in de tuin.Heb deze nog nooit eerder gezien.Ben heel benieuwd wat het is.
Deze kleine bruine spin kom ik overal tegen in onze tuin (Dordrecht). Hij is ca 3 mm groot. Mogelijk een van de bodemjachtspinnen?
Waargenomen op 7 mei in onze tuin in Dordrecht. Zou dit een Huisvlieg of Kamervlieg (Musca domestica) kunnen zij?Gr.Dirk...
mijn vriendin heeft deze foto gisteren gemaakt. heeft iemand enig idee wat voor een soort paddenstoel dit is??
Stond in een roggeveld in de buurt vd Regte Heide, Goirle, 20 mei
foto 2
Het lijkt zo veel op een mus maar zitten die ook in de holletjes van een grot, genomen op menorca. Foto 1