welke vogel is dit?
Welk vogeltje is dit.In de weilanden nabij Duiven
Welk vogeltje is dit.In de weilanden nabij Duiven
In mijn moestuin heb ik een grote aubergine-plant en een snack-komkommerplant. De bladeren worden nu helemaal wit en vertonen een verschrompeld beeld. De knoppen van de aubergineplant komen ook niet uit.Weet iemand hoe dit komt? en wat hier tegen te doen is?
gezien in Drenthe
Deze kevers zaten met zijn allen bij elkaar. Ze lijken op soldaatjes, maar toch anders en de kop past ook niet bij de watertorren.
Hallo,Een paar dagen geleden zag ik in Midden-Limburg deze vogel. Ik zag hem in een buitengebied met glooiende heuvels en weien en enkele bosstukjes. De zang deed me denken aan de heggenmus maar dat is deze gekuifde vogel niet. Het klonk zeker niet als de karekieten die ik heb gehoord tot nu toe....
Weet iemand wat er met mijn Vlinderstruik aan de hand is? Vorig jaar gekocht, in maart gesnoeid, maar begint nu rare grote bladeren te krijgen.
Deze vogel pakte een duif in onze voortuin.Omdat wij binnen de bebouwde kom wonen dacht mijn buurman aan een sperwer, ik denk zelf dat het een havik is.Wie o wie kan dit geschil oplossen?
Op strand van Terschelling ligt het vol met iets wat lijkt op de huid van vis, als kraagjes (rond). Wat is dit?
Wie weet de naam van dit plantje? Staat in een bloemrijk grasland. B.v.d. voor een reactie.