Mestkever
Deze kever vond ik vanmiddag op een bospad in de bossen van Ter Apel.Is de de bosmestkever, Geotrupus stercorosus ?Groet, Henk.
Deze kever vond ik vanmiddag op een bospad in de bossen van Ter Apel.Is de de bosmestkever, Geotrupus stercorosus ?Groet, Henk.
Op een dode berkenstam in de houtwal vonden we dit zwammetje. Afmeting ong. halve cm. per bolletje - enig idee wat dat voor zwammetje dit is? Friesland 4 mei.
Wat ik me iedere keer weer afvraag is het volgende, Waarom zit Dolf Janssen in hemelsnaam in Vroege Vogels als columnist ?Ik hoor bijna nooit iets van deze man wat maar ook in de verste verte met natuur te maken heeft !Wat ik zeer vaak hoor van deze meneer is meer ter zijner eigen glorie , waar deze...
3/5 : gefotografeerd op een bloemenveld in Tilburg. 2e foto is iets onduidelijker.Hoop dat er toch een naam uitkomt.Alvast bedanktGr. Willeke
3/5 : gefotografeerd bij een bloemenveldje in Tilburg. Zal op een onbekende plant (onderin)
Een Roek met een vreemd aanhangsel aan de onderste snavel.Is dit normaal?
Beste Mensen,Is er op de site van Vroege Vogels een archief van nieuwsbrieven te vinden ? - ik bewaar ze zelf niet allemaal nml. .. DANK.
Ga er van uit dat het een tapuit is?In de weilanden nabij Duiven,Vind echter niet veel overeenkomstige foto"s
Het zijn een beetje onduidelijke foto’s, maar hoop dat iemand ze herkend. ...Bij onze nieuwe woning hangt een uilenkast en tot mijn verbazing keken 2 uilen me aan....Ik heb het idee dat het kuikens zijn...Zijn het kerkuilen of bosuilen? Of zit ik er naast? Alvast dank voor uw aandacht.
De ...