Wat wandelt er hier door mijn tuin
Tussen de merels en andere vogels, wandelt er in de sneeuw een vogel rond, ik denk een meerkoet, maar weet het niet zeker.
Tussen de merels en andere vogels, wandelt er in de sneeuw een vogel rond, ik denk een meerkoet, maar weet het niet zeker.
Is dit een kruising tussen een grauwe gans en een brandgans of zit er een canadese gans in?
Goedendag,Interessant artikel over waarom vogels geen koude voeten krijgen.Maar toen vroeg ik me wel af waarom een zwaan in een ijswak ligt en blijft liggen terwijl het geheel dichtvriest. Zelf gezien dat hij compleet ingevroren zat en zelfs dat hij wat later door (waarschijnlijk) een...
Nu in de tuin zang of gewone lijster?
foto van September 2017, Plaats Stadtkyll(dl). op grasveld op de camping (in de buurt van gemengd bos)Hoed 8-10cm wat vettig/vochtig, lichte umbo. Brede lamellen. Steel kort stevig (met velum?)
Is dit een mug? wat voor een soort? gevaarlijk?
Wie kan mij helpen dit insect te identificeren? Heb online niks kunnen vinden tot nu toe. Het is een insect van ongeveer 1cm, roodoranje/bruinoranje gevlekte rug. Volgends mij had hij ook voelsprieten. Hopelijk is er iets te maken van de foto. Alvast bedankt!
Wie weet hoe deze vogel heet? Ik zag hem voor het eerst vandaag bij ons in het natuurpark .Bedankt alvast.
Hallo. Welke vogel kan dit zijn? Ik denk zelf een vink
Met vriendelijke groet,
Cees