Zwarte Eikeltjes
Vandaag voor het eerst zwarte eikeltjes gevonden. Lagen tussen de gebruikelijke groene en bruine eikeltjes. Is dit echt bijzonder?
Vandaag voor het eerst zwarte eikeltjes gevonden. Lagen tussen de gebruikelijke groene en bruine eikeltjes. Is dit echt bijzonder?
Afgelopen week Drenthe bezocht en tijdens wandeling Dwingelerveld deze vogel gezien. Roofvogels herkennen is lastig en in vlucht helemaal. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik zet een tweede foto neer als reactie, hier zit de vogel in een boom.
Gezien op de Oost-Indische kers in de tuin in Nunspeet, aan de rand van het bos.
Deze bijzonder mossoort zag ik vanmiddag in het bos in Nunspeet, wie weet om welke soort het gaat?
De larix in onze tuin heeft kegels waaruit weer een takje groeit.Dit is dit jaar voor het eerst.is dit bijzonder? Ik heb het zelf nog nooit eerder gezien en ook bij naspeuring kan ik dit verschijnsel niet vinden.
Goedemorgen
Heeft iemand enig idee wat voor struik/plant dit is. Deze foto is op 19-10-2018 gemaakt in de duinen van Terschelling. Alvast bedankt voor heet meedenken.
Groetjes Ans en een fijn weekend
Welke vogel is dit.
Bvd
Dit mooie exemplaar zat vanochtend in de tuin. Iemand meer info over dit vogeltje?
Weet iemand misschien welke paddenstoelensoort dit is? Gefotografeerd in het Waterloopbos, begin september.