vlinder
Geachte redactie,Mijn vraag is of op bijgaande foto het vrouwtje van de grote weerschijnvlinder is te zien of de ijsvogelvlinder. Waargenomen in het Moezelgebied. Hartelijk dank voor uw reactie!Siska
Geachte redactie,Mijn vraag is of op bijgaande foto het vrouwtje van de grote weerschijnvlinder is te zien of de ijsvogelvlinder. Waargenomen in het Moezelgebied. Hartelijk dank voor uw reactie!Siska
Beste redactie,En dan heb ik nog een vraag. De wouw op de foto is dit een rode of een zwarte wouw? Gezien in het Moezelgebied. Het heet dat de rode wouw een dieper gevorkte staart heeft dan de zwarte, toch zie ik op afbeeldingen van de rode wouw ook vaak een minder diep gevorkte staart. Graag uw men...
Deze bloem staat enkel op de steel, ongeveer 40 a 60 cm hoog. Gefotografeerd in de IVN-bijentuin aan de rand van het bos in Nunspeet. Wie weet welke soort het is?
Gevonden langs de Dinkel nabij Denekamp
Gevonden langs kanaal Almelo Nordhorn in Denekamp
Ik weet niet wat ik hier zie, een uitgebloeide bloem, een soort sierui, ik heb geen idee, jullie wel? Stond in de berm aan de Langbroekerwetering, ik zal nog een foto bijsluiten.dank voor het meedenken, Jeanet
Dit vlindertje kwam voor mijn camera en ik dacht eerst aan een vuurvlindertje. Maar ik ga nu twijfelen. Ca. 2 cm. In de omgeving van Harfsen , Molenbeek op 10 juni. Wie weet het?Bedankt vast. Marianne
Ik vraag mij af wat er op de stengel van de lisdodde zit in onze vijver.Sinds het er zit is het niet groter geworden en blijft alsmaar op de zelfde plek hangen.Het lijkt net of er een vliesje om zit.Het is ongeveer 1 c.m.
Snuffelend in de tuin , zag ik enkele grappige bloemetjes. Ze hebben trosachtige kleine paars/blauwe bloemetjes . 1 per plantje. De blaadjes zijn eigenlijk geen blaadjes. Meer stevige sprietjes. Ze zijn niet hoog. cm of 20 hooguit. Slechte omschrijving , maar ja.