Wie weet welke plant dit is?
De afgelopen week in een border met bloemen met blauwtinten gefotografeerd in de wijk Kernhem in Ede en daar stond deze plant. Ik heb geen idee om welke plant het gaat. Wie kent deze plant?
De afgelopen week in een border met bloemen met blauwtinten gefotografeerd in de wijk Kernhem in Ede en daar stond deze plant. Ik heb geen idee om welke plant het gaat. Wie kent deze plant?
Vanmiddag in de Reeuwijkse hout op brandnetel gevonden. Ik heb niet zo gauw een idee waar ik dit insect moet zoeken.
Goedemiddag, sinds 2015 treffen wij al af en toe de Rode Am. Rivierkreeft aan in onze tuin in de kop van Noord Holland en dit jaar zien we "onze" reiger regelmatig exemplaren uit het slootje vissen. Deze zat echter in ons gras en er is niets roods aan terwijl de scharen veel korter en stomper lijken...
Kan iemand mij vertellen wat dit voor vogeltjes is
Ik ben benieuwd welke plant het is,mosterdzaad of toch koolzaad.
Zat in zo'n bijenvlindermix.Is bijna compleet geel!
Bedankt alvast Michelle
Mijn reacties bij foto's staan er plotseling vaak in tweevoud op, ik zag zojuist zelfs dat het er drie keer staat.Nogal vervelend, vaak lijkt het er 1 keer te staan en verschijnt het later nog een (of twee dus) keer.Het ligt niet aan mij, ik reageer exact zoals ik altijd doe.Hopelijk is dit zeer tij...
Vanmiddag aangetroffen in riet langs plant. Verder groeide er grote brandnetel, gele lis en valeriaan.Poten zijn zwart, sprieten zijn zwart (gelig uiteinde ontbreekt, dus geen vrouwtje.Ik kom op Leptura quadrifasciata (gevlekte smalboktor uit. [De Nederlandse boktorren, blz. 79]...
Wie weet welk vlindertje dit is?
Spanwijdte ca 1,5 à 2 cm.
Ik zou graag uitsluitsel hebben op grote of gewone barmsijs?