meeuw?
Wat is dit?
Wat is dit?
Klopt het dat dit grauwe ganzen zijn?
Vandaag tussen een essen stobbe en een tegel die erop lag in de tuin zag ik deze ongeveer 1cm groot 14 van deze kleiachtige mooie coconnetjes. Aan de onderkant van de steen was wat spinnenrag achtig materiaal en er liepen een paar volwassen pissenbedden en een duizendpoot onder vandaan maar ik had n...
Dit kleine slakje vond ik in een holte van een lavasteentje die ik in mijn tuin heb liggen. Het beestje is ongeveer 3 mm lang... Het lijkt een torenslakje. Ik heb nooit eerder zo'n slakje in mijn tuin gezien. Ik ben gaan zoeken en kwam uit bij Zeggekorfslakjes. Maar die zijn nog al bijzonder dacht i...
Wie weet de naam van deze struik. De vruchtjes zijn ongeveer 2,5cm lang.foto gemaakt op 12 februari 2018.
Hallo redactie,Onder aan mijn opnames komt altijd mijn e-mail naam . Dat wil ik niet. Gewoon mijn naam R.C.Moeliker wil ik er staan. Hoe doe ik dat?. Heb al gekeken op mijn profiel, lukt helaas niet.Bedankt ,R.C.Moeliker.
Drenthe omgeving Schipborg, in een maisveld
Ik kan deze paddestoel niet thuisbrengen. Wie weet wat het is? Foto is genomen in de Kampina op 22 juli 2017.
Dit paddestoeltje stond op Texel. Het lijkt op een plooirokje maar is veel kleiner en ook de kleur kan ik niet plaatsen. Wie weet welke paddestoel dit is?