Wants op schutting.
Ook deze zat bij mij op de schutting. Is dit een zuringwants?Groet, Henk.
Ook deze zat bij mij op de schutting. Is dit een zuringwants?Groet, Henk.
Wie weet de naam van dit beestje Het zat op een bladstengel en het is ongeveer 3 cm groot
Wie kan mij zeggen wat de naam van deze insecten zijn, Ze zitten in de stokrozen en bij zonnig weer zitten ze op de muur, zoals op de foto.groeten Ella
Wie weet welke rups dit is?
Deze libel zat gister op een schutting aan een bosrand van Ter Apel te zonnen. Ik kom hier niet uit. Wie weet de naam? Met vr. gr. Henk.
Ik neem aan dat het mestkevers zijn. In het bos lopen ze op de paden en liggen dan heel vaak op hun rug te spartelen. Ik heb er al heel veel weer teruggekeerd en in het bos gelegd. Mijn vraag is deze; gaan ze dood doordat ze op hun rug liggen of draaien ze zo omdat ze dood gaan ? Ik vind het een won...
Geen idee wat dit voor soort is maar hij lijkt op een stuifzwam?
Deze reiger heeft al onze goudvisjes opgegeten en de bootsmannetjes zijn ook uit onze kleine vijver verdwenen. Nu drijft er een heleboel wit vetachtig spul op het water. Is dit uit de vacht van de reiger gekomen of heeft hij dit gespuugd???
Een paar maanden geleden plaatste ik een foto van een aantal zwammen op een Berk. Daar kreeg ik twee reacties op: waarschijnlijk Berkenzwammen. Echter ondertussen hebben de zwammen zich verder ontwikkeld en zien er toch echt anders uit dan Berkenzwammen. Mooi zijn ze wel! Weet iemand misschien de na...