Mini paddestoel
Hoe heten deze mini paddestoeltjes?
Hoe heten deze mini paddestoeltjes?
Hoi,Ik vroeg me af wat voor vogel dit geluid maakt. Het gaat een beetje als 'fiee WRRRRUUHH-ie'. Wat vooral opvalt is dat de R heel trillerig is, en meer klinkt als een geluid dat een computer zou maken in plaats van een vogel. Het lijkt een beetje op een boomkruiper, maar alle opnames die ik daarva...
Hoi,Ik vroeg me af wat voor plant dit is. Hij is in een plantenbak opgekomen deze zomer, we hebben hem niet zelf geplant. De plant is aan de bovenzijde mooi dieprood. Een vriend van me denkt aan een meidoornsoort. Ik ben bezig om planten te selecteren om een bonzai te kweken, zou deze plant daar ges...
Bij een camping in de Beerze.
Zijn dit ridderzwammen?
Op omgezaagde boom deze knobbels aangetroffen, het leken wel kiezelstenen.Waren ook behoorlijk hard (oud?) Vindplaats Oostvaardersplassen Flevoland.Welke naam hoort hier bij?
Hoe heet deze paddestoel, en dat gat in die linker is dat een foutje van moeder natuur of iets anders?? Weet er heel weinig van, maar vind paddestoelen erg facinerend.. Gezien in Rotterdam.
Dit beestje zag ik vandaag in mijn tuin.Hij zat in een kleine Distelbol.het beestje is 1á 1/2 millimeter groot...ik dacht eerst dat ik een spinnetje zag...maar dit is wel een heel vreemd beestje.misschien weet iemand wat het is...met vriendelijke groet,Hennny Pen...
Hier woont ook wat in een berkenblad maar heeft er twee tegen elkaar geplakt wie weet wat het is 28 sept op de heide.vr. groet Marijke
28 september gezien welke larve rups doet dit?