Rups of larve
Wie weet of dit een rups is of larve en hoe hij heet. We zagen hem zitten op Groot hoefblad op de golfbaan van Noordwijkerhout.Agaat Mesman
Wie weet of dit een rups is of larve en hoe hij heet. We zagen hem zitten op Groot hoefblad op de golfbaan van Noordwijkerhout.Agaat Mesman
30 augustus zag ik deze eitjes en vlakbij heel veel kleine rupsjes????
De eerste keer dat ik zoiets tegenkom, uiterwaarden aan de maas nabij een bosje. hangend aan een grasspriet, afgelopen Zondag in een mistige ochtend. Gr. Jan
Onder aan de voet van een beuk en ook in een spleet in de stam zag ik schuim.foto eind augustus, bij regenachtig weer op de Veluwe.
Wie weet wat de oranjerode uitslag betekent op grove dennen op de Veluwe?Is het schadelijk voor de bomen? foto van eind augustus j.l.
Wie weet welke plant dit is ?
Met nieuwe iPad Pro, dit plantje stond in de berm bij de toegang van de Blauwe Kamer in Rhenen, ongeveer 20 cm hoog, in trek bij beestjes.dank voor een reactie, Jeanet
Wat is de naam van dit kleine plantje, dat ik in april zag in beukenlaan op de Veluwe?
Stond in de berm van de N237 waar nu niet gemaaid mag worden.ik stel deze vraag nu op mijn oude iPad omdat het op mijn nieuwe niet gaat.bedankt voor een reactie, Jeanet