Wat is dit?
Is dit een Fop wesp en zo ja weet je toevallig ook welke? Ik zelf dacht aan de donkere Fop wesp? In natuurgebied de Kampina gemaakt.
Is dit een Fop wesp en zo ja weet je toevallig ook welke? Ik zelf dacht aan de donkere Fop wesp? In natuurgebied de Kampina gemaakt.
Moet ik hier zoeken bij sluip of roofvlieg? Het is erg klein en in Brabant in de tuin.
Op zaterdag 26 augustus zag ik deze paddenstoel? in een eikenboom op enige meters hoogte. Het was in het gebied van de Drentsche Aa. Het lijkt wel of er harsbolletjes uitkomen, vandaar dat ik niet weet of het wel een paddenstoel is of dat het een vergroeiïng van de boom is. Het ziet er vreemd uit. ...
Deze bloemvormige paddenstoelen zag ik op 10 augustus in een berm in Gasselternijveen (Drenthe). De grootsten hadden een doorsnee van ca. 20 cm. Weet iemand welke paddenstoel dit is?
Hallo,Gistermiddag zat ik op een terras in ons dorp (Rijswijk ZH). Boven mij een fuchsiaroze parasol waarop dit vlindertje zat (binnenzijde van de parasol). De vleugels leken oranjeachtig. Maar kan niet uitsluiten dat door de zon die op de roze parasol scheen de kleur(en) vertekend werden. Door de d...
Wie kent de vogel op bijgaande foto, gefotografeerd in Soest in een vijver.
dit vogeltje is al een aantal keren bij ons in de tuin geweest.heb alleen geen idee welk vogeltje dit is.
Deze nachtvlinder zag ik ook tijdens het nacht vlinderen in Brabant.
Dit beestje zag ik tijdens het nacht vlinderen in Noord-Brabant. Wie weet wat het is?