jonge pimpelmees of jonge koolmees?
terwijl aan de ene pindasilo twee halsbandparkieten zaten te snoepen, was dit jonge meesje neergestreken op de andere die er een meter vandaan hangt.
terwijl aan de ene pindasilo twee halsbandparkieten zaten te snoepen, was dit jonge meesje neergestreken op de andere die er een meter vandaan hangt.
In mijn vijver deze salamander deze gezien.Ik heb er vele kleine watersalamanders, maar welke soort is dit?
Kan iemand mij vertellen welke vlieg of bij ik heb gefotografeerd
In Zuid-Limburg bereiken mij verontrustende berichten over geen of nauwelijks broedresultaat bij o.a. mezen en Zwarte roodstaart.Reden zou de lange zoektocht naar prooi-insecten zijn.Is dit algemeen zo in Nederland?Wij hebben nog wel succes gezien bij de Merel. Ik heb nog geen nestkast geïnspecteer...
Hoe mag ik deze schoonheid noemen? (natte) heide
Dit voorjaar deze Vleugeltjesbloem? in het noorden van Slovenië gezien. Wie kent deze soort?
Sinds enkele jaren kom ik deze kevertjes onregelmatig tegen op ons huis aan de noordkant.Na lang zoeken kom ik hem waarschijnlijk tegen onder de naam Cipressnuitkever. Klopt dat of is het een ander?
Ik heb een foto geplaatst en zelfs een paar reacties op deze foto gekregen maar bij Mijn Foto's is de foto niet zichtbaar.....heel vreemd toch?groet Femmyhttps://vroegevogels.vara.nl/community/fotos/vogels/ooievaar/286703...
Deze voor mij onbekende tor of kever trof ik aan op 4 juni aan het einde van een warme dag in mijn voortuin in Bad Bentheim, smullend van een bloem. Hij was prachtig geel op de vleugeltjes met zwarte lijnen begrensd en met zwarte, symmetrische stippen. Onder de vleugeltjes zaten lange witte haren. Z...