welke vogels zijn dit
of toch gewoon mussen ?
of toch gewoon mussen ?
of toch gewoon mussen ?
gestationeerd op de bloem, einde ochtend, begin April.Ook al draaiden we de bloem naar het licht. Bleef gewoon zitten daar.
gestationeerd op de bloem, einde ochtend, begin April.Ook al draaiden we de bloem naar het licht. Bleef gewoon zitten daar.
Deze kwam ik tegen in mijn voortuin op 1 mei j.l.Heeft iemand een idee wat het is?
Vanmiddag werd een vrouwtjeseend in het gras voor mijn huis bruut achtervolgd en overmeesterd door 6 (!) woerden. Dat waren er 'too much for comfort' , maar is dit niet erg laat in het seizoen?De meeste eenden zwemmen al met jongen rond, deze moets blijkbaar nog van voor af aan beginnen. Komt dat va...
Dit insect fotografeerde ik kort geleden in Griekenland. Weet iemand de naam?
Wij zagen de plant bij Kalterherberg, Eifel. Het is daar een niet al te droog stuk, tussen de bossen en er groeien veel Narcissen.Groet, Arie
Deze vlinder fotografeerde ik onlangs in Griekenland. Hij heeft een spanwijdte van meer dan 10 cm. Omdat het nog vroeg was, liet hij zich gewillig fotograferen. Eerst dacht ik dat hij dood was, maar bij aanraken bewoog hij toch. Toen het late warmer werd is hij weggevlogen.