welke vlinder is dit?
deze vlinder fotografeerde ik onlangs in Griekenland. Kan iemand mij vertellen welke vlinder dit is?
deze vlinder fotografeerde ik onlangs in Griekenland. Kan iemand mij vertellen welke vlinder dit is?
Deze vogels fotografeerde ik onlangs in Griekenland. Weet iemand welke dit precies zijn?
Deze plevier fotografeerde ik onlangs in Griekenland. Weet iemand welke soort dit precies is?
Ik wil graag een kleine wifi kleur en infrarood camera in een nestkast voor koolmezen plaatsen. Nu ben ik op zoek naar informatie voor de aanschaf van de geschiktste camera.Alvast bedankt voor de reactie.Met vriendelijke groet,Peter Schmid
bij welke vlinder hoort deze rups?
Zowel bij de Bloemwants Anthocoris nemoralis als de Kortvleugelige zaagpoot Scolopostethus affinis kom ik dezelfde tekening tegen.De vraag is natuurlijk of alle informatie die je op internet tegen komt wel klopt. Ik heb soms wel erg mijn twijfels...Welke wants zou dit zijn?...
Gezien in de tuin, klein kevertje, geel met zwart.Is dit een lieveheersbeestje?
Nieuwsgierig! Het groeit bij mij op meerdere plekken in m'n tuin maar ook af en toe tussen de tegels.. Ik kan er niet achter komen wat het is, iemand enig idee?
De foto is vandaag gemaakt in Almere aan een bosrand.Misschien is het een soort parelmoervlinder maar wij weten niet welke soort het precies is.