Gelei-achtige stukjes op mos
Wat kan dit zijn? Ik zag dit op mos onder eeuwenoude bomen in nabijheid van sprengbron in Arnhem
Wat kan dit zijn? Ik zag dit op mos onder eeuwenoude bomen in nabijheid van sprengbron in Arnhem
In het winkelcentrum van Barendracht 2 kraaien gespot die nestmateriaal verzamelen uit een fiets zadeldekje.
Gisteren in de Oostvaardersplassen deze vogel gefotografeerd.
De ring om het oog kan ik niet thuisbrengen. Wie kan helpen?
Gisteren in de Oostvaardersplassen deze vogel gefotografeerd.
De ring om het oog kan ik niet thuisbrengen. Wie kan helpen?
Bij contact heb ik deze vraag ook al gesteld. In mijn spar waren op 31 Maart. die hele warme dag, tientallen koninginnewespen aan het zwermen. Ook waren er een paar naar binnen gevlogen. Géén hornaar, géén gewone wesp, maar overduidelijk koninginnen. Iemand ze dat ze in mijn boom overwinterd had...
Basaltblokken -oeverbekleding biedt plaats aan . Ja wat?. . Als je goed kijkt zie je segmenten in de stengel. Dat doet in de verte aan bamboe denken ... Gewone engelwortel vond ik na Google-n op " segment - stengel " . . .. zie: . . http://wilde-planten.nl/gewone%20engelwortel.htm
Graag zou ik de naam weten van dit Snuitkevertje.
Ik zag hem in mijn tuin. Hij zat onder een steen ...
Is ongeveer 3 mm groot.
Vriendelijk groet,
Henny Pen
Deze struik staat volop in de bloei. Het lijkt me een laurier, maar op de google afbeeldingen zie ik hem niet duidelijk.
Ik heb hem op voorhand laurier gedoopt.
Gezien in de Herpse Bossen, bij Berghem (Noord-Brabant).