ganzen
In Castricum 9-5-2018 een wandeling naar zee gemaakt, zagen we ganzen met oranje/rode vleugels bij de meertjes. Welke waren dit denkt U
In Castricum 9-5-2018 een wandeling naar zee gemaakt, zagen we ganzen met oranje/rode vleugels bij de meertjes. Welke waren dit denkt U
Ik zag deze watervogel in de Groenlose Slinge. Is dit een eendensoort?
Hallo,kunt u mij mailen welke vogel er in onze plantenbak zit. Ik kon het niet ontdekken op internet.Het was in Houten Castellumbijvoorbaat dankmet vriendelijke groetWim van Wezel
Kunnen jullie vogelvriendelijke campings bekend maken in jullie programma.tijdens mijn vakantie in Frankrijk zag ik dat nestjes verwijderd werden, hier werd ik erg verdrietig van
Duinen van Voorne Geluid: https://www.youtube.com/watch?v=ko6Jl83-YQA
Eveneens afgelopen week gefotografeerd bij het meer van Vinne.
Vorige week deze vogel kunnen fotograferen bij het grote meer Vinne in Belgiƫ.
Is dit een fitis? Bij de duitse grens in Drenthe
Al weken hoor ik een vogel achter onze tuin die niet te zien is in het dichte struikgewas maar wel zeer duidelijk aanwezig met zijn geluid. Ik heb een geluidsopname maar kan hetniet bij deze forum erbij sturen maar kan iemand mij vertellen waar ik de geluidsopname heen kan sturen zodat iemand mij ka...
Wat vogels onderscheidt van andere diersoorten is het feit dat ze veren hebben en dat ze bijna allemaal vliegen. In Nederland zijn zo rond de vijfhonderd vogelsoorten waargenomen. Van een felblauwe ijsvogel langs de oevers tot een gele koolmees in de tuin.