Beukwortelzwam ?
De app “Obsidentify” geeft beukwortelzwam aan voor bijgaande foto. Ik kan echter geen foto vinden van deze zwam met een dergelijk “geaderde” hoed.
De app “Obsidentify” geeft beukwortelzwam aan voor bijgaande foto. Ik kan echter geen foto vinden van deze zwam met een dergelijk “geaderde” hoed.
September gezien zuilaadermeergebied deze vogel herken ik niet kemphaan groot.
Groet,
Geert
Gevonden langs het strand, weet iemand wat dit is?
Weet iemand de naam van dit zwammetje? Groeide aan een takje dat op de grond lag.
Heeft iemand een idee wat dit voor eitjes zijn?
Weet jij wat je ziet op de afbeelding van Joris Hoefnagel? Het is een stilleven van kruisbessen, vlinder, mot, juffervlieg uit 1659. Laat het ons weten en voor de grootste 'onderkruipselskenner' liggen er twee entreebewijzen voor de tentoonstelling klaar! Help mee beestjes determineren voor de ...
Weet jij wat je ziet op de afbeelding van Joris Hoefnagel? Het is een stilleven met bloemen en insecten uit 1589. Laat het ons weten en voor de grootste 'onderkruipselskenner' liggen er twee entreebewijzen voor de tentoonstelling klaar! Help mee beestjes determineren voor de tentoonstelling 'On...
Weet jij wat je ziet op de afbeelding van Roelant Savery? Het is een schilderij van een vaas met bloemen in een stenen niche uit 1615. Laat het ons weten en voor de grootste 'onderkruipselskenner' liggen er twee entreebewijzen voor de tentoonstelling klaar! Help mee beestjes determineren voor d...
Weet jij wat je ziet op de afbeelding van Peter Paul Rubens en Frans Snijders? Het is een schilderij van het hoofd van Medusa uit 1617-1618. Laat het ons weten en voor de grootste 'onderkruipselskenner' liggen er twee entreebewijzen voor de tentoonstelling klaar! Help mee beestjes determineren ...