Welke beestje is dit?
We hebben sinds kort een holletje in het gras. Wildcamera geplaats en het beestje kunnen vastleggen. Alleen nu de vraag: wat is dit...Vast dank voor de eventuele reacties.
We hebben sinds kort een holletje in het gras. Wildcamera geplaats en het beestje kunnen vastleggen. Alleen nu de vraag: wat is dit...Vast dank voor de eventuele reacties.
In Heverlee (België) zijn momenteel een tuinhaag (Liguster) en sering aangetast.Vele ronde gaatjes. Weet iemand wie dit vraatbeeld veroorzaakt?Ik voeg enkele foto's toe.
Dag forum,graag zou ik willen weten welke ( roof ) vogel dit is.Hij/zij vloog heel hoog in de lucht in het noorden van de gemeente Oldambt,gefotografeerd met een telelens op 10 september 2022 in de middag.Gr. Anna.
Op dit moment zie ik op de achterkant van veel esdoornbladeren een soort witte cocon's (zie afbeelding). Weet iemand wat dit zijn?
Grote spin 2cm. Gevonden in mijn tuin (Breda) onder de vensterbank. Lijkt wel op een valse weduwe. Het is niet te hopen.
Bij mijn vraag 'Marmerspin" vergeten alvast te bedanken voor een antwoord.Vriendelijke groet, Natan
Is dit een marmerspin? Zit in de groencontainer.
Vandaag 14-09-2022 . Op Landgoed Tongeren zag ik deze boom staan.Wat mij opviel was dat wit op de stam.Is dit een schimmel?
Vanmiddag gevonden op boerenwormkruid in de duinen bij Wassenaar. Het insect is slechts enkele mm groot (klein) en met mijn camera lastig te fotograferen.Op het eerste gezicht denk ik aan een wants, maar dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken.