Welk insect is dit?
Dit insect zat lekker in het zand vorig jaar april op vliegveld Twente. Wat is het eigenlijk?
Dit insect zat lekker in het zand vorig jaar april op vliegveld Twente. Wat is het eigenlijk?
hoort bij mijn vorige vraag
paddenstoel stond onder de achterwand houthok in nabijheid beukenhaag. Hoed diameter ongeveer 15 cm. Lamellen gebogen aangehecht, steel verkleurde violet bij aanraken. Sporen grijs.
Op de golfbaan Wouwse Plantage zag ik midden op een fairway iets wat ik niet direct kon thuisbrengen. Wel een foto gemaakt. Het lijkt erop het zwarte spul tekeneieren zijn. Het half transparante spul lijkt wel op sperma van slakken. Misschien weet iemand wat voor verschijnsel dit is. Bij voorbaat da...
Vanmiddag gezien. Een struik van 2 m hoog met roze kelkachtige bloemetjes in het Haarlemmermeerse Bos
Dit weekend trof ik grote groepen kleine wantsen aan op een rij bomen.Op afstand leek het of ze eitjes op de rug hadden, maar het bleken witte delen op het achterlijf.Zijn dat vuurwantsen en komen die uit de winterslaap?
iemand enig idee welke nachtvlinder dit is. 29 februari aangetroffen in huis. ca. 1 cm groot.
In de Noorder IJpolder stonden vanmiddag deze bloemen in de bloei in het water. Zo mooi. Rest de vraag welke bloem is dit?
Heb in mijn tuin dit skeletje gevonden. Zou graag weten van welk dier het is. Bij voorbaat mijn dank