Wat ik nu net vind.. larve..
Achter een bloembak kwam onder wat bladeren deze larve te voorschijn.Ik heb geen idee, maar ga wel zoeken of ik er meer vindt.Groet,Uulkje
Achter een bloembak kwam onder wat bladeren deze larve te voorschijn.Ik heb geen idee, maar ga wel zoeken of ik er meer vindt.Groet,Uulkje
Op wandelvakantie in Portugal kwamen we deze vlinder tegen. Nergens een afbeelding gevonden die er op lijkt. Dus doe ik een beroep op jullie.GGroet,Uulkje
Goedendag allen.Na 25 jaar geen mussen gehad te hebben zijn ze er weer sinds 3 jaar. Een stuk of 15. Eind 2017 een mussenhotel gebouwd volgens de geldende regels. In de ochtend schijnt de zon er in en als de zon in het zuiden staat zit hij in de schaduw van de dakgoot. Het hele jaar door wordt er ge...
Kan iemand op deze heel slechte foto's zien welke vogel dit is? Zang heb ik niet gehoord.
Deze gefotografeerd in de wieden op een stuk zeer drassig terrein.Welke soort is dit, zijn het mannetje en vrouwtje?
Misschien is het een heel bekende, maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Is dit een Veengeeltje of Citroenvlinder.Gefotografeerd in Weerribben-Wieden.
dit zit sinds enige dagen - 2 stuks - op rietstengels in mijn vijver....maar wat is het eigenlijk?
Deze blauwe aarachtige bloemetjes bloeien naast de munt.