welke vogel
Ben niet zeker of dit een winterkoning is. Wie helpt?
Ben niet zeker of dit een winterkoning is. Wie helpt?
Wat is de naam van dit insect?vandaag op Margriwt in tuin.
In de gemeente Hoorn is ballonnen oplaten verboden. Ik zie echter voor de ingang van jubilerende winkels grote ballonnenbogen staan. Is dat wel toegestaan?
Bij het Markiezaatmeer zag ik een eend die ik niet thuis kan brengen. Weet iemand welk soort dit is. Bij voorbaat hartelijk dank, gr. Jan.
Stel je eens voor:Je bent zwanger, en helemaal trots en happy, de zwangerschap verloopt voorspoedig, en de dag is daar. De weeën beginnen, en je doet je best, dan is het moment daar, je doet heel hard jouw best, en daar issie dan, een kleine smurf geboren, maar wat is dat nou, er zit nog ’n numme...
Tijdens een wandeling in Zuid-Limburg zag ik vanmiddag deze grote kever. Ik heb geprobeerd op internet op te zoeken wat het is, en hij lijkt het meest op de "stinkende kortschildkever", maar is wel veel dikker dan op andere foto's die ik kan vinden. Het lijkt ook wel een soort koningin van een soort...
Aan het topje van een verder kale stengel bloeide dit lipbloemige bolletje.Verder niets behalve wat blad aan de top.Het lijkt me een tak van een struik, die ook nog kaal was maar geen idee in welkehoek ik dit moet zoeken.Gezien in de Beeldentuin 'de Zanderij - 's Graveland. Foto gemaakt 22-4-'19Groe...
Weten jullie de naam van deze plant?Zag hem in het gras langs een sloot, maar ook in mijn tuin.
Deze heb ik inmiddels 5 keer aangetroffen en steeds op de bovenverdieping.
Wie weet wat het is?