Forum

Nieuwste vragen

Wat is dit voor vogel?

Bij het opruimen van mijn foto's kwam ik een vogel tegen waar ik de naam nog niet van weet. De foto is gemaakt op 22 april op Goeree Overflakkee. Weet iemand de naam van deze vogel?

Plaatsing nieuwsbrief

Beste redactie,

Sinds vorige week ben ik actief op jullie site en heb ik mijn eerste foto geupload. Nu krijg ik allemaal leuke reakties. Één reaktie vertelde mij dat ik in jullie nieuwsbrief sta. Helaas kan ik deze nieuwsbrief nergens terugvinden. Ik zou hem uiteraard wel willen heb...

vlinder

Wie kan mij helpen met het determineren van deze vlinder.Ik fotografeerde hem begin juni in Flevoland.Alvast hartelijk dank voor je moeite. Wilma

Is dit een melkzwam?

Gespot langs een oprijlaan van een landgoed in Dordrecht onder oude eikenbomen. Met de ringen lijkt hij veel op de Smakelijke melkzwam Lactarius deliciosus. Klopt dat?

Waarom is m'n foto verwijderd?

De laatste foto die ik geplaatst heb is opeens verdwenen en alleen nog terug te halen bij de berichten dat er een reactie op de foto geplaatst was.Ik had nooit eerder een kasteel (in een mooie natuurlijke setting) geplaatst, maar er staan er veel meer op de site, dus waarom is deze wel verwijderd en...