Onbekend insect
Dit insect zag mijn broer, deze week, vlakbij Bergen op Zoom. De foto is met een smartphone gemaakt, dus vandaar niet heel duidelijk. Misschien dat iemand toch het insect kan herkennen? Ik hoor het graag. Groeten Steven.
Dit insect zag mijn broer, deze week, vlakbij Bergen op Zoom. De foto is met een smartphone gemaakt, dus vandaar niet heel duidelijk. Misschien dat iemand toch het insect kan herkennen? Ik hoor het graag. Groeten Steven.
Vandaag gevonden in duingebied op brandnetel; heb bij komkommerspinnen op waarneming.nl gezocht, maar of de poten hadden een andere kleur, of het achterlijf zag er anders uit. Ik kom er dus niet uit.
Vandaag gevonden in duingebied op brandnetel; grootte: enkele centimeters
Vandaag gezien in duingebied. Veel brandnetel, look zonder look, hondsdraf.Op twee verschillende plaatsen aangetroffen.
Vandaag gezien in duingebied. Veel brandnetel, look zonder look, hondsdraf.Op twee verschillende plaatsen aangetroffen.
Vandaag gevonden in duingebied; twee, drie centimeter groot (?); één exemplaar op brandnetel, de andere op hondsdraf (onzeker)
Waarom mengen vogel rassen van dezelfde grote niet.
Ik fietste door de bossen bij Gorp en Rovert. Het stond er vol van prachtig bloeiende rhododendrons. Een heel bijzonder gezicht. Dat zie je niet zo vaak.Hoe komt het dat op dat landgoed zoveel rhodo's staan?Hoe verspreiden ze zich?
Afgelopen weekend in Twente gefotografeerd.Welke vogel is dit?