Vlindertje
Dit vlindertje heb ik afgelopen weekend in de Engbertsdijkvenen bij Vriezenveen gefotografeerd. Ik kan hem op geen vlinder app vinden. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik hier gezien heb.
Dit vlindertje heb ik afgelopen weekend in de Engbertsdijkvenen bij Vriezenveen gefotografeerd. Ik kan hem op geen vlinder app vinden. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik hier gezien heb.
Ook dit insect zag ik in de Eifel. Het lijkt een beetje op een Leskia Aurea, maar is het het ook?
Deze vlieg zag ik in de Eifel. Ik denk dat het een bloemvlieg is, maar misschien weet iemand welke bloemvlieg? Het is erg moeilijk, dus ik begrijp het als je er geen naam op kunt plakken.
Deze wesp zag ik in de Eifel. Zou het een graafwesp kunnen zijn of moet ik toch in een andere hoek zoeken?
Deze nachtvlinder is niet groot en zag ik in een natuurgebied met heide. Het plantje weet ik zo niet.
Wie weet welke wants dit is? Ik heb al bij diverse sites gezocht, maar kan hem niet vinden.
Gisteren op een oude stadsmuur in Kempen Duitsland, net over de grens bij Venlo vond ik talloze Muurvarens en ook veel van deze gele bloeiers, maar die kan ik nergens vinden.weet iemand raad ?GroetPiet
Is dit Ambrosia ?
Ook deze foto is in Maastricht gemaakt op de Sint-Pietersberg een paar weken geleden. Het vliegje lijkt op een boorvlieg maar ik weet dat niet zeker. Als dat zo is weet iemand dan de naam van dit fraai vliegje?