gegevens
waarom kan ik mijn gegevens niet veranderen in mijn account
waarom kan ik mijn gegevens niet veranderen in mijn account
Deze foto heb donderdag gemaakt. Kleine ijsvogelvlinder lijkt er volgens mij wel op.mvg
Rietdekkers uit Zwolle zijn op moment bij een klant bezig hun dak van hun Saksische boerderij te renoveren. Zij, mijn klant dus, hebben zelf in het najaar via een contact rechtstreeks riet gekocht bij een rietsnijder in Scheerwolde (Weerribbenriet) en opgeslagen in hun open kapschuur. Dit konde...
Weet iemand de naam van deze rups. Hij zat in een Es In Noordwijkerhout
Vanmorgen maakt ik deze foto van bessen. De foto is gemaakt in een uiterwaard langs de Lek. vlakbij m'n woonplaats.
En de tweede foto. groetjes Agaat
12 juni hebben wij op de golfbaan van Tespelduyn in Noordwijkerhout dit vlindertje gezien. We zouden graag willen weten hoe hij heet. Ik voeg twee foto's toe.
Sinds een week of twee is de weergave van de site (zowel op PC als op i-pad) wisselend van 3 , 2 of 1 foto naast elkaar.
Vooral bij weergave van 1foto, dus alle foto's opgeblazen onder elkaar is heel lelijk en onoverzichtelijk. Kan ik dit herstellen?
GGoedemorgen, gisteren zag ik deze vlindersoort aan de waterkant zitten, en ik kan er niet achterkomen welke vlinder dit is. Kunnen jullie mij dit vertellen? GGroeten, Willem de Boer