Welke nachtvinder is dit?
Ook deze tijdens het nacht-vlinderen genomen een maandje geleden. Wat zou het kunnen zijn?
Ook deze tijdens het nacht-vlinderen genomen een maandje geleden. Wat zou het kunnen zijn?
Deze nachtvlinder heb ik begin oktober tijdens het nacht-vlinderen gefotografeerd. Zou het een Piramide of schijnpiramidevlinder kunnen zijn?
Dit beestje liep vandaag bij ons in de tuin.Ik zelf dacht dat het een muisje was maar mijn partner dacht een woelrat.
Dit bloemetje zag ik in augustus staan. Weet iemand wat het is? Ik stuur nog een foto.
Is dit een tijgermug zie foto,s
Vandaag deze paddenstoel gefotografeerd op landgoed Kernhem bij Ede. Ik heb geen idee van de naam, Joost of Tjerk misschien wel?
Wat is dit voor vogeltje?
‘t Kan niet vliegen, zo klein als een kuikentje maar met een volwassen verenkleed. Geen staart zichtbaar. Geen zwemvliezen. Scharrelde als een muisje rond. Gezien in het Gooi. Alvast bedankt!
Beste vogelaars,hoezo mag ik de video uittreksels, maar niet de volle uitzending zien? Enkele weken geleden was dat toch noch mogelijk, dus hoezo kan dat niet meer.Groetjes, uw enige kijkster van Duitsland.
Is dit de Purperbruine mycena. Dit is een soort waar je zoveel variaties van ziet, dat ik het niet zeker weet. Vanmiddag gespot in het bos in Nunspeet. Ongeveer 4 cm hoog.